Gammalt och fint!

Åkte ut till mormor och morfar för att se om där fanns något jag kunde ha användning för... Och det visade sig att där fanns ett och annat fint. Pinnstolar och ett väldigt fint slagbord fick jag med mig hem, så nu är det bara till att börja måla. Vitt ska det bli!


Hittade även ett och annat som jag inte tror att jag vill ha med mig... Eller vad säger du Linn? Anna kom annars på en bra sak man kan använda dem till. Ställer man dem brevid sängen, så vaknar man garanterat direkt när man öppnar ögonen på morgonen.... Vi kommer flyga upp ur sängen...

Jag har för övrigt världens skönaste mor-föräldrar! Inatt hade dom varit ute på partaj och vinglade hem vid 5-tiden på morgonen (värre än mig)... Sov bort hela dagen idag och förklarade för mig att man inte blir bakis när man är över sextio, så det är bara att köra! Morfar berättade också att han brukar slänga ut choklad till postbudet för att han ska få sin tidning till dörren... "Han är lätt att ha att göra med, det är bara att göda honom med lite choklad så kommer han så snällt med tidningen, HA HA HA". Jag antar att det här är en typisk sån sak som bara är roligt om man var med när det hände. Men nu vet ni!
Inlägg skrivet av Sofia.

Kommentarer
Postat av: cajsa

åååååå vad fint!!!!!

2012-01-08 @ 19:28:54
Postat av: cajsa

kanske inte djuren dåå....

2012-01-08 @ 19:29:58
Postat av: Linn

Pax för illern i så fall!

2012-01-08 @ 19:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0