Solnedgång

Solnedgången är fantastiskt fin här hemma. För övrigt har vi haft några dagar med fantastiskt väder i veckan. Igår bjöd GB på glass, och PS-gänget tog tillfället i akt och högg in... Vissa mer än andra ;) Jag vann även en kortlek i barntävlingen och gick hem lite gladare än vanligt. Idag har vi delat ut lite tidningar och gått runt och strosat i stan. Solat lite utanför dramaten också.

Jag fick dock inget fint avslut på dagen...  Påväg hem från jobbet så blir jag stannad av en äldre man, runt 50-års åldern som säger "Hej, ursäkta! Jag undrar bara en sak... Du såg så otroligt trevlig ut så jag undrar helt enkelt om jag skulle kunna få bjuda ut dig någon gång. På en fika eller något?" EH!!! Jag blev självklart hels ställd och visste inte riktigt vad jag skulle svara på detta. Första tanken var "Hur kan han ens tro att en 20-åring skulle tacka ja till en fika med honom". Men jag harklade fram ett nej och gick fort därifrån. Vad kan man dra för slutsats av det här tro? JO, att jag troligtvis såg lite för slampig ut, eller helt enkelt såg ut att vara 40+. Det är alternativen jag har att välja på. Inget av dem är särskilt positivt.

Inlägg skrivet av Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0