ZARA VS. NELLY

Jag har letat och letat i flera månader nu, utan resultat. Har blivit arg på mig själv flera gånger, för att jag inte slong till från första början när jag testade dem i butik. Fan! Kan ingen sälja ett par från ZARA i storlek 37 till mig? eller 36 eller 38. Jag är desperat, så dom behöver inte passa perfekt. Såg även att Nelly har gjort en variant på skorna, men inte lyckats. Visserligen mycket billigare, men klacken är lägre och dem är helt enkelt inte lika snygga! (eller rättare sagt inte ens i närheten). Det eviga letandet fortsätter...

Inlägg skrivet av Sofia.

Kommentarer
Postat av: Petra

skorna från ZARA är gudomliga!

2012-01-29 @ 21:03:17
URL: http://brokenheel.devote.se
Postat av: Therese

Riktigt snygga!

2012-01-29 @ 21:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0