det går bra nu!

Det börjat ta sig här i Stockholm! Idag var både jag och Linn uppbokade för intervjuer, som gick bra för bådas del. Nu är vi inte längre arbetslösa. Känns fantastiskt bra! Linn har fått jobb som kyrkogårdsförvaltare, och börjar i Maj.
Jag har ännu inte fått heltid, men deltid på PS Communication (Eventbyrå) och extrajobb till en början, på Clarion Hotel.
Nu ska jag bara lära mig att servera och göra ett bra första intryck under min första dag på lördag! Håll tummarna för mig och Linn nu!

Jag kom precis hem, och väntar på att Linn ska komma hem från intervjun så att vi kan äta. Sen ska jag vidare för en ny intervju på ett annat Clarion. Det ligger dock lite längre bort så det är väl inte förstavalet av jobb. Men jag går dit och ser hur det går! Om inte annat så är det bra träning för framtida intervjuer!

Linn ska även jobba lite nu i veckan som sällskap hos en äldre herre. Och på onsdag ska vi städa hos en äldre dam i Vasastan. Alla ströjobb är välkomna just nu, och det ska bli kul att göra något annat! Vi är ganska eniga om att det inte är kul att vara arbetslösa längre...

Kommentarer
Postat av: Blopparna - Emmy

Gud vad kul för er båda, lycka till med jobben nu! :)



http://bloppfashion.se

2012-03-05 @ 17:31:21
URL: http://blopparna.bloppfashion.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0