Färga hår.

Inget spår av utväxten finns kvar. GÖTT!
Nu är jag så jäkla trött. Har tvättat, vikt och strukit kläder tre dagar i rad nu. Är inne på min 11e maskin och har väl två kvar iaf. Och med tanke på att vi inte kommer ha något strykjärn så är det bäst att passa på att stryka alla kläder nu. Har även packat ner halva garderoben i svarta stora sopsäckar vilket var väldigt smart, förutom att alla kläder kommer lukta plast. Men det smällen får vi ta!

Skulle även färga svarta jeans igår och insåg då att jag har 8 par som är i stort sätt likadana. Får bara ta med tre par. Det svider. Måste lära mig att slänga.
eQEqUd on Make A Gif, Animated Gifs
Inlägg skrivet av Sofia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0